حمله به داعش با هدف تقويت جبهه النصره

حمله به داعش با هدف تقويت جبهه النصره
یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: جبهه النصره بر سر خلافت و تصرف منابع نفت خیز سوریه، با داعش درگیری جدی دارد و این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به دنبال تقویت جبهه النصره هستند تا این گروه بتواند به عنوان یک مبارز جدی علیه بشار اسد وارد عمل شود.
"حسین کنعانی‌مقدم" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ با افشای برنامه شوم آمریکا جهت سرنگونی بشار اسد گفت: اینکه آنها می‌خواهند مواضع داعش را مورد هدف قرار دهند، بیشتر برای تقویت جبهه النصره است، این جبهه بر سر خلافت و تصرف منابع نفت خیز سوریه با داعش درگیری جدی دارد و این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به دنبال تقویت جبهه النصره هستند تا این گروه بتواند به عنوان یک مبارز جدی علیه بشار اسد وارد عمل شود.

 

این کارشناس مسائل غرب آسیا در بیان چگونگی چرخش مواضع آمریکا از حمایت داعش گفت: با توجه به حرکت گروه داعش به سمت کردستان عراق، و اینکه سیاست‌های تروریستی این گروه تامین کننده منافع آمریکا است، ایالات متحده به مخالفت و حمله به داعش اقدام کرد.

وی افزود: وقتی تروریست‌های داعش به اربیل حمله کردند، آمریکا عملا وارد صحنه شد و اقدامات نظامی را علیه این گروه‌ تروریستی انجام داد و این نشان می‌دهد که آمریکا از داعش و جبهه النصره تا زمانی که بتواند به عنوان ابزاری برای دخالت نظامی در منطقه استفاده کند بهره خواهد گرفت

وی تصریح کرد: گروه داعش بعد از اینکه با جبهه النصره اختلاف پیدا می‌کند و در سوریه شکست می‌خورد به عراق برمی‌گردد و پیمانکار بعثی‌هایی که بازمانده صدام بودند، می‌شوند.

کنعانی‌مقدم با اشاره به تصمیم آمریکا برای هدف قرار دادن مواضع داعش و بشار اسد در خاک سوریه گفت: آمریکا از ابتدا به دنبال حضور نظامی در سوریه بود و تمام قطعنامه‌هایی که علیه این کشور صادر ‌و اقداماتی که در حمایت از گروه‌هایی مثل جبهه النصره و داعش در سوریه دنبال کردند، به خاطر این بود که از این طریق بتوانند در سوریه حضور نظامی پیدا کنند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه آمریکا پیش از این موفق به حضور نظامی در سوریه نشد، تصریح کرد: آنها الان به بهانه مقابله با داعش که مصوبه شورای امنیت را هم دارد، می‌خواهند حضور نظامی خود را در سوریه تثبیت کنند و این گروه تروریستی بهانه‌ای بیش برای حضور نظامی آمریکا در سوریه نیست و کاری که ایالات متحده نتوانست در سرنگونی بشار اسد انجام دهد، الان به بهانه سرکوب داعش دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مصوبه شورای امنیت، داعش و جبهه النصره را به عنوان تروریست مطرح کرده، اظهار داشت: هر گونه کمک به سازمان‌های تروریستی باید با محکومیت سازمان ملل روبه‌رو شود و اگر آمریکایی‌ها وارد چنین بازی خطرناکی شوند و بخواهند رسما گروه‌های تروریستی را به گونه‌ای مورد حمایت قرار داده که خلاف مصوبه شورای امنیت باشد، قطعا در جامعه جهانی با برخورد جدی مواجه خواهند شد

کنعانی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها دو تعریف از تروریسم دارند،‌ تروریسم خوب و تروریسم بد، تروریسم خوب یعنی تروریسمی که برای منافع آمریکا مفید باشد (جبهه النصره) و تروریسم بد هم یعنی تروریسمی که بر خلاف امنیت آمریکا در منطقه حرکت می‌کند (رفتارهای کنونی داعش.(

انتهای پیام/

بنده در بخش های مختلف وبلاگ اشاره نموده ام که آمریکا هرگز به دنبال نابودی تروریست ها نیست وا هداف خود را دنبال می کند که همانا تضعیف مسلمانان و به خصوص از بین بردن   مسلمانان کشورهای اروپایی و آمریکایی است. ببینید جهاد نکاح هم یک طرح آمریکایی است. حتماً سئوال می کنید چرا؟ زیرا زنان مسلمان با عفاف هستند. زنی که در جهاد نکاح شرکت کند عفت خود را از دست خواهد داد و دیگر نمی تواند یک فرزند مسلمان ضد آمریکایی وضد فرهنگ غرب تربیت کند. در نتیجه اگر زنده ماند و به کشور خود برگشت بعنوان یک زن هرزه در جامعه زندگی خواهد کرد و به اعتقادات پایبند نخواهد بود و این همان چیزی است که اروپایی ها و امریکایی ها برای یک زن مسلمان می خواهند. در نتیجه دیگر به دنبال ایجاد قوانینی نخواهد بود تا زنان و دختران مسلمان کشورهای خود را مهار کنند و... اما واویلا از مسلمانانی که خود را به خواب زده اند و این ترفندها را نادیده می گیرند و نمی بینند.


برچسب‌ها: آمریکا, مسلمانان, داعش, النصره, سوریه



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: